vineri, 3 aprilie 2020

Schimbarea cu bata

Cei care lucreaza in firme preluate de fonduri de investitii stiu despre ce vorbesc. Despre acei oameni care vor sa schimbe din temelii o organizatie. Dau oameni afara, schimba regulile si nu accepta niciun fel de exceptie. Niciodata si pentru nimeni! Au si o fraza preferata:afacerile sunt pura matematica. Nimic altceva nu pare a-i interesa. Vor ca oamenii de vanzari sa isi atinga targetul(care devine tot mai mare), vor ca toti salariatii sa prinda chip de roboti. Si mai vor profit mai mare peste noapte! Se mandresc cu faptul ca ei sunt profesionisti adevarati. In unele locuri cer sa se lucreze si sambata. Situatia din business e valabila si in fotbal. Am fost timp de 4 ani, pe cand eram student in Iasi, spectator fidel la meciurile Politehnicii Iasi. Cand am venit in Bucuresti, am fost in tribunele stadionului Dinamo atunci cand gazdele au jucat cu moldovenii mei. In minutul 70 m-am ridicat si am plecat, nu mai suportam injuraturile bucurestenilor. Nu suportam sa ii vad pe ai mei pierzand si sa nu pot face nimic. De ce m-am atasat atat de mult de o echipa, de o zona, de o idee? Pentru ca m-am atasat de oameni. Asta nu inteleg acesti profesionisti care utilizeaza bata in cinica tentativa de a obtine ce vor. Pentru a se auto-intitula apoi arhitecti de afaceri. In aceasta iarna, antrenorul Ionut Popa a fost impins sa plece de la Iasi. In locul lui a fost adus italianul Bergodi. Care promite cupe europene, marea si sarea. Dar echipa a pierdut cu el pe banca 2 meciuri din 3 pana acum. Desi eu cred ca va fi incapabil sa ne salveze de la retrogradare(l-a si scos din lot pe fostul capitan al echipei, Bogdan Onut-o noua utilizare a batei), chiar si sa aduca trofee si aur la Iasi, eu voi tine pe noptiera de langa patul meu tot un tablou cu Poli Iasi de pe vremea in care echipa a fost antrenata de profesorul Ionut Popa. Si mai am o intrebare. Cum se face ca mai toti acesti profesionisti sunt divortati? Acest articol a fost scris pe joi, martie 19th, 2009 la 7:17 pm si este inscris in Marketing. Poti urmari orice raspuns la aceste articole prin intretinere RSS 2.0. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Trimiteți un comentariu